Friday, March 11, 2016
Sunday, February 7, 2016
Ζουμερό κέικ σοκολάτας με μους καραμέλας σοκολάτας
Αυτό το ζουμερό κέικ έγινε ανάρπαστο και γι' αυτό θα μοιραστώ μαζί σας την συνταγή!
Για ένα κέικ 18 cm θα χρειαστείτε
120 γρ. βούτυρο αγελάδος
120 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα
125 γρ. αλεύρι
25 γρ. κακάο
1 κουτ. γλυκού baking powder
1/4 κουτ. γλυκού σόδα
240 γρ. ζάχαρη
2 αυγά
80 ml νερό
55 ml ξυνόγαλα
3 κουτ. γλυκού στιγμιαίο καφέ
20 γρ. ηλιέλαιο
Προθερμαίνουμε τον φούρνο στους 180 βαθμούς.
1. Βράζουμε το νερό και διαλύουμε μέσα σε αυτό τον καφέ.
2. Ζεσταίνουμε την σοκολάτα μαζί με το βούτυρο σε μπεν μαρί ή στον φούρνο μικροκυμάτων.
3. Σε ένα μπωλ ανακατεύουμε όλα τα στερεά υλικά.
4. Χτυπάμε τα αυγά στο μίξερ για 2 λεπτά.
5. Προσθέτουμε το ηλιέλαιο, το ξυνόγαλα, το νερό με τον καφέ και το μίγμα της σοκολάτας σταδιακά στα αυγά ανακατεύοντας.
6. Προσθέτουμε σιγά σιγά και τα στερεά υλικά στο μίγμα.
7. Βάζουμε το μίγμα σε μία βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα 18 εκατοστών. Αν έχουμε τσέρκι αντί για φόρμα βάζουμε από κάτω μία βρεμμένη και στιμμένη λαδόκολα και από κάτω την τυλίγουμε με ένα αλουμινόχαρτο.
8. Ψήνουμε για 40 λεπτά. Τρυπάμε το κέικ με μία οδοντογλυφίδα και αν βγει καθαρό το κεικ είναι έτοιμο.
Το αφήνουμε να κρυώσει 10 λεπτά και ξεφορμάρουμε και το αφήνουμε να κρυώσει τελείως.
Για την μους θα χρειαστείτε
Για την καραμέλα:
150 γρ. ζάχαρη
1 πρέζα αλάτι
240 γρ. κρέμα γάλακτος χλιαρή
3 κουτ. σούπας βούτυρο αγελάδος
Σε ένα αντικολλητικό τηγάνι βάζουμε την ζάχαρη σε μέτρια προς δυνατή φωτιά. Όταν αρχίσει να λιώνει ανακατεύουμε με μία ξύλινη κουτάλα μέχρι να λιώσει τελείως και να αποκτήσει ένα καραμελέ χρώμα. Ρίχνουμε την κρέμα γάλακτος στην καραμέλα προσέχωντας μην μας πιτσιλίσει και καούμε. Ανακατεύουμε να ομοιογενοποιηθεί το μίγμα. Αποσύρουμε από την φωτιά και προσθέτουμε το βούτυρο.
Για την κρέμα σοκολάτας:
100 γρ. κρέμα γάλακτος
100 γρ. γάλα
20 γρ. ζάχαρη
3 κρόκους
200 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα σε κομματάκια
Σε ένα μπωλ ανακατέυουμε με τον αυγοδάρτη τους κρόκους με την ζάχαρη. Ζεσταίνουμε σε μέτρια φωτιά την κρέμα γάλακτος με το γάλα και παίρνουμε το 1/3 του μίγματος και το ρίχνουμε στα αυγά. Ανακατεύουμε και ρίχνουμε πίσω το μίγμα στο κατσαρολάκι και ανακατεύουμε συνεχώς. Μόλις πάει να κοχλάσει το μίγμα αποσύρουμε από την φωτιά και προσθέτουμε καραμένα και στην συνέχεια την τεμαχισμένη σοκολάτα και ανακατεύουμε καλά.
Προσθέτουμε και την καραμέλα
Βάζουμε το μίγμα στο μίξερ και το χτυπάμε μέχρι να κρυώσει και να σφίξει.
Σιρόπι:
Μισή κούπα νερό
Μισή κούπα ζάχαρη
2 κουτ. σούπας baileys
Βάζουμε όλα τα υλικά σε ένα κατσαρολάκι να πάρουν μία βράση και αποσύρουμε από την φωτιά.
Συναρμολόγηση.
Κόβουμε οριζόντια στα δύο το κεικ. Σιροπιάζουμε τα δύο κομμάτια. Γεμίζουμε με το 1/3 της κρέμας και καλύπτουμε την τούρτα με την υπόλοιπη ποσότητα.
Wednesday, February 3, 2016
Mπισκότα για την ημέρα των ερωτευμένων
Καλό μήνα!
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει και αν και δεν πιστεύω ότι πρέπει εκείνη την ημέρα καταναγκαστικά να γιορτάσουμε τον έρωτά μας είναι μία ωραία ευκαιρία για πειραματισμούς σε αγαπησιάρικα σχέδια.
Έτσι έφτιαξα διάφορα μπισκότα εμπνευσμένη από την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που μπορεί να είναι ένα πρωτότυπο και οικονομικό δώρο στην περίοδο κρίσης που διανύουμε.
Η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου πλησιάζει και αν και δεν πιστεύω ότι πρέπει εκείνη την ημέρα καταναγκαστικά να γιορτάσουμε τον έρωτά μας είναι μία ωραία ευκαιρία για πειραματισμούς σε αγαπησιάρικα σχέδια.
Έτσι έφτιαξα διάφορα μπισκότα εμπνευσμένη από την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου που μπορεί να είναι ένα πρωτότυπο και οικονομικό δώρο στην περίοδο κρίσης που διανύουμε.
Labels:
Cake,
royal icing,
διακόσμηση,
ζαχαρόπαστα,
Μπισκότα
Thursday, January 28, 2016
Tuesday, January 19, 2016
Η βάπτιση της μικρής Μαρίνας!
Έτσι έφτιαξα τις μπομπονιέρες και τα cupcakes που μοιράσαμε έξω από την εκκλησία.
Επίσης η μητέρα μου έφτιαξε διάφορες μαρμελάδες και τις συσκευάσαμε σε βαζάκια.
Η βάπτιση προτίμησα να μην έχει κάποιο αυστηρό θέμα, απλά ήθελα να είναι ρομαντική η διακόσμηση και το βασικό χρώμα να είναι το ροζ.
Για τις μπομπονιέρες έφτιαξα μπισκότα σε διάφορα σχήματα και τα κουφέτα τα βάλαμε σε έναν φιόγκο από δαντέλα και τούλι. Κρεμάσαμε και από ένα ματάκι στην κάθε μία.
Thursday, January 14, 2016
Μπισκότα με κακάο και φουντούκι γεμιστά με μαρμελάδα φράουλα
Υλικά:
250 γραμ. βούτυρο αγελάδος
250 γραμ. ζάχαρη
1 αυγό
2 βανίλιες
1 πρέζα αλάτι
20 γραμ. κακάο
100 γραμ. φουντούκι
380 γραμ. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
Πρθερμαίνουμε τον φούρνο στους 170 βαθμούς Κελσίου.
Ανακατέυουμε όλα τα υλικά με το χέρι ή με το μίξερ. Χωρίζουμε την ζύμη σε 2 μέρη και το κάθε μέρος το βάζουμε ανάμεσα σε 2 λαδόκολες. Ανοίγουμε με τον πλάστη την κάθε ζύμη και αφήσουμε να κρυώσει στο ψυγείο για 10 λεπτά τουλάχιστον.
Δίνουμε σχήμα με τα κουπ πατ της αρεσκίας μας και ψήνουμε για 15 λεπτά.
Η ζύμη βγάζει γύρω στα 30 μονά μπισκότα
Αλοίφουμε 1 μπισκότο με 1 κουτ. γλυκού μαρμελάδα φράουλα και καλύπτουμε με το δεύτερο μπισκότο.
Αν θέλουμε να κάνουμε την τρύπα στο από πάνω μπισκότο, την κάνουμε χρησιμοποιώντας ένα μικρότερο κουπ πατ πριν ψήσουμε το μπισκότο.
Subscribe to:
Posts (Atom)













